Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku u dětí s ADHD – Adéla VYBÍHALOVÁ
Adéla VYBÍHALOVÁ
Bakalářská práce
Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku u dětí s ADHD
Drawing as a technique for development communication competencies for preschool age children with health disabilities
Anotace:
Hlavní téma bakalářské práce se zabývá využitím kresby jako techniky k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku u dětí se syndromem ADHD. Teoretická část je rozdělena do čtyř kapitol. Věnuje pozornost analýze kresby a rozvoji komunikačních schopností u dětí v předškolním věku. Praktická část metodou pozorování vyhodnocuje komunikační kompetence dvou respondentů při procesu kresebné činnosti …víceAbstract:
The main topic of the bachelor thesis deals with the usage of painting as a technique for a development of communication competences in preschool age of children with ADHD syndrome. The theoretical part is divided into four parts. It pays attention to the analysis of a painting and to the development of communication skills in preschool children. With observation method the practical part evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYBÍHALOVÁ, Adéla. \textit{Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku u dětí s ADHD}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/15v2rj/.
Jak správně citovat práci
VYBÍHALOVÁ, Adéla. Kresba jako technika k rozvoji komunikačních kompetencí v předškolním věku u dětí s ADHD. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - dramaterapie
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
22. 4. 2022