Hodnocení očekávaných výstupů vzdělávací podoblasti „Jazyk a řeč“ u předškolních dětí v logopedické třídě – Bc. Lucie Smolinská
Bc. Lucie Smolinská
Master's thesis
Hodnocení očekávaných výstupů vzdělávací podoblasti „Jazyk a řeč“ u předškolních dětí v logopedické třídě
Assessment of the expected outputs of the education sub-region "Language and speech" in preschool children in speech class
Anotácia:
Předložená diplomová práce se zabývá hodnocením očekávaných výstupů vzdělávací podoblasti „Jazyk a řeč“ u předškolních dětí navštěvujících logopedickou třídu při mateřské škole. Diplomová práce obsahuje čtyři kapitoly, které tvoří část empirickou a teoretickou. První tři kapitoly jsou teoretickým východiskem k vybrané problematice, kterou se diplomová práce zabývá. Čtvrtá kapitola obsahuje výzkumný …viacAbstract:
This thesis deals with the evaluation of the expected outputs of the education sub-region "Language and speech" in preschool children attending speech class in kindergarten. The thesis contains four chapters that make up part of the empirical and theoretical. The first three chapters are theoretical basis for selected issues, which the thesis deals with. The fourth chapter contains the research project …viacKľúčové slová
Předškolní věk předškolní vzdělávání Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání očekávané výstupy komunikace jazyk řeč narušená komunikační schopnost narušený vývoj řeči vývojová dysfázie dyslalie. Pre-school pre-school education general educational program for pre-school education outcomes communication language speech communication disorder impaired speech development developmental dysphasia impaired articulation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g61t6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLINSKÁ, Lucie. \textit{Hodnocení očekávaných výstupů vzdělávací podoblasti „Jazyk a řeč“ u předškolních dětí v logopedické třídě}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/16c7sj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová