Návrh marketingové strategie projektu Dressibly – Matěj Pokorný
Matěj Pokorný
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie projektu Dressibly
Marketing Strategy Proposal for Dressibly
Anotace:
Tato práce má za cíl navrhnout marketingovou strategie pro firmu Dressibly, která provozuje blog a e-shop zaměřený na udržitelnou módu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou představeny základní poznatky týkající se marketingové strategie. Tato část vysvětluje metody, které jsou následně použity v druhé části. Praktická část se zabývá několika analýzami – faktorovou a shlukovou …víceAbstract:
This thesis aims to propose a marketing strategy for Dressibly, a company that operates a blog and e-commerce platform focused on sustainable fashion. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, fundamental concepts related to marketing strategy are discussed. This section explains the methods that are subsequently applied in the practical part. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Mareš
- Oponent: Ivana Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev