Matěj Pokorný

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie projektu Dressibly

Marketing Strategy Proposal for Dressibly
Anotace:
Tato práce má za cíl navrhnout marketingovou strategie pro firmu Dressibly, která provozuje blog a e-shop zaměřený na udržitelnou módu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou představeny základní poznatky týkající se marketingové strategie. Tato část vysvětluje metody, které jsou následně použity v druhé části. Praktická část se zabývá několika analýzami – faktorovou a shlukovou …více
Abstract:
This thesis aims to propose a marketing strategy for Dressibly, a company that operates a blog and e-commerce platform focused on sustainable fashion. The thesis is divided into two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part, fundamental concepts related to marketing strategy are discussed. This section explains the methods that are subsequently applied in the practical part. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Ivana Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91826