Marketingová komunikace leteckých společností na sociálních sítích – Lucie Dvořáková
Lucie Dvořáková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace leteckých společností na sociálních sítích
Marketing Communication of Airlines on Social Media
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v marketingové komunikaci leteckých společností. Konkrétně se zabývá poměrně novou, rychle rostoucí sociální sítí TikTok a jejím potenciálem pro odvětví letecké dopravy. Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh využití TikToku pro českou leteckou společnost Smartwings, která v tuto chvíli nedisponuje aktivním účtem. Práce se nejprve zaměřuje …viacAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the utilization of social media in the marketing communication of airline companies. Specifically, it deals with the relatively new, rapidly growing social network TikTok and its potential for the aviation industry. The main objective of this thesis is to propose the utilization of TikTok for the Czech airline company Smartwings, which currently does not have an active …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92286
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedúci: Petr Janeček
- Oponent: Luděk Kühr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92286
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev