Marketingový koncept společnosti Tchibo v České republice – Monika Zdobinská
Monika Zdobinská
Bakalářská práce
Marketingový koncept společnosti Tchibo v České republice
Marketing concept of the company Tchibo in Czech Republic
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingového konceptu společnosti Tchibo v České republice. Teoretická část vysvětluje pojmy jako marketingový koncept, marketingový mix, 4P, 4C, marketingová komunikace. V aplikační části je představena společnost Tchibo Praha spol. s r. o.. Popsány jsou způsoby prodeje, sortiment a konkurence pro všechny tři kategorie sortimentu. V další části jsou popsány konkrétní …víceAbstract:
The theme of bachelor thesis is an analysis of marketing concept Tchibo in Czech Republic. The theoretical part explains concepts such as the marketing concept, marketing mix, 4P, 4C, marketing communications. The practical part is introduced the company Tchibo Praha, spol. s r. o .. Described are methods of sales, range of goods and competition for all three categories of range of goods. In the next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 19zvzh 19zvzh/2
10. 12. 2016