Nikolai Kitaev

Bakalářská práce

Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu

Applying of marketing tools in chosen firm
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení použití marketingových nástrojů společnosti ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. Dalším cílem je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které tato módní značka používá pro získání a udržení svých zákazníků.Na začátku je v teoretické části práce uvedena podstata marketingu. Dále je popsáno marketingové prostředí (makroprostředí a mikroprostředí), …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate using of marketing tools of the Zara Czech Republic s.r.o. corporation. Another aim is to offer readers an overview of the marketing methods and tools that this fashion brand uses for obtaining and maintaining customers.The theoretical part of the thesis defines the theoretical background of marketing. Furthermore, it describes the marketing environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1cvzgf 1cvzgf/2
24. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
24. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.