Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu – Nikolai Kitaev
Nikolai Kitaev
Bachelor's thesis
Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu
Applying of marketing tools in chosen firm
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení použití marketingových nástrojů společnosti ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. Dalším cílem je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které tato módní značka používá pro získání a udržení svých zákazníků.Na začátku je v teoretické části práce uvedena podstata marketingu. Dále je popsáno marketingové prostředí (makroprostředí a mikroprostředí), …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate using of marketing tools of the Zara Czech Republic s.r.o. corporation. Another aim is to offer readers an overview of the marketing methods and tools that this fashion brand uses for obtaining and maintaining customers.The theoretical part of the thesis defines the theoretical background of marketing. Furthermore, it describes the marketing environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KITAEV, Nikolai. \textit{Využití marketingových nástrojů ve zvoleném subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/1cvzgf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights