Marketingová strategie platformy Notino partner – Bára Rubá
Bára Rubá
Bakalářská práce
Marketingová strategie platformy Notino partner
Marketing strategy of Notino partner
Anotace:
Hlavním cílem práce je sestavení marketingové strategie pro online aplikaci Notino partner. Práce se skládá z teoretické části a části praktické. V teoretické části bude vysvětlen význam a definice marketingových výrazů, abychom s nimi mohli dále pracovat v praktické části. Definujeme si pojem marketing a všechny významné klíčové subjekty či osvědčené nástroje, které jsou pro práci důležité. První …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to compile a marketing strategy for the online platform or reservation system, Notino partner. The thesis consists of a theoretical part, where the meanings and definitions of marketing terms will be explained, so that we can continue to work with them in the practical part. We define the term marketing, and all of the key words that are important to understand for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: Marie Hesková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program:
Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev