Bára Rubá

Bakalářská práce

Marketingová strategie platformy Notino partner

Marketing strategy of Notino partner
Anotace:
Hlavním cílem práce je sestavení marketingové strategie pro online aplikaci Notino partner. Práce se skládá z teoretické části a části praktické. V teoretické části bude vysvětlen význam a definice marketingových výrazů, abychom s nimi mohli dále pracovat v praktické části. Definujeme si pojem marketing a všechny významné klíčové subjekty či osvědčené nástroje, které jsou pro práci důležité. První …více
Abstract:
The main aim of the thesis is to compile a marketing strategy for the online platform or reservation system, Notino partner. The thesis consists of a theoretical part, where the meanings and definitions of marketing terms will be explained, so that we can continue to work with them in the practical part. We define the term marketing, and all of the key words that are important to understand for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: Marie Hesková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.