Bára Rubá

Bachelor's thesis

Marketingová strategie platformy Notino partner

Marketing strategy of Notino partner
Abstract:
Hlavním cílem práce je sestavení marketingové strategie pro online aplikaci Notino partner. Práce se skládá z teoretické části a části praktické. V teoretické části bude vysvětlen význam a definice marketingových výrazů, abychom s nimi mohli dále pracovat v praktické části. Definujeme si pojem marketing a všechny významné klíčové subjekty či osvědčené nástroje, které jsou pro práci důležité. První …more
Abstract:
The main aim of the thesis is to compile a marketing strategy for the online platform or reservation system, Notino partner. The thesis consists of a theoretical part, where the meanings and definitions of marketing terms will be explained, so that we can continue to work with them in the practical part. We define the term marketing, and all of the key words that are important to understand for the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: Marie Hesková, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.