Bára Rubá
Bachelor's thesis
Marketingová strategie platformy Notino partner
Marketing strategy of Notino partner
Abstract:
Hlavním cílem práce je sestavení marketingové strategie pro online aplikaci Notino partner. Práce se skládá z teoretické části a části praktické. V teoretické části bude vysvětlen význam a definice marketingových výrazů, abychom s nimi mohli dále pracovat v praktické části. Definujeme si pojem marketing a všechny významné klíčové subjekty či osvědčené nástroje, které jsou pro práci důležité. První …moreAbstract:
The main aim of the thesis is to compile a marketing strategy for the online platform or reservation system, Notino partner. The thesis consists of a theoretical part, where the meanings and definitions of marketing terms will be explained, so that we can continue to work with them in the practical part. We define the term marketing, and all of the key words that are important to understand for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Marie Hesková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUBÁ, Bára. \textit{Marketingová strategie platformy Notino partner}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1dtexk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné do 16. 4. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev