Ing. Lucie Tyllová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové kampaně organizace

Analysis of the marketing campaign organization
Abstract:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat marketingovou kampaň v konkrétní společnosti. První část práce je teoretická, která se zaměřuje na základní pojmy marketingu a jeho nástroje. Praktická část práce obsahuje představení firmy a dále se zabývá detailní alanýzou celé organizace. Cílem práce je vyhodnotit silné a slabé stránky kampaně a následné navržení jejího vylepšení.
Abstract:
The thesis aims to analyze the marketing campaign in the particular organization. The first part is theoretical and this part focuses on basic concepts of marketing and marketing tools. Practical part of this thesis contains the introducing of the company and detailed analysis of marketing campaigns of this organization. The main goal of this thesis is to evaluate weak and strong points of this campaign …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní