Ing. Lucie Tyllová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové kampaně organizace

Analysis of the marketing campaign organization
Anotácia:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat marketingovou kampaň v konkrétní společnosti. První část práce je teoretická, která se zaměřuje na základní pojmy marketingu a jeho nástroje. Praktická část práce obsahuje představení firmy a dále se zabývá detailní alanýzou celé organizace. Cílem práce je vyhodnotit silné a slabé stránky kampaně a následné navržení jejího vylepšení.
Abstract:
The thesis aims to analyze the marketing campaign in the particular organization. The first part is theoretical and this part focuses on basic concepts of marketing and marketing tools. Practical part of this thesis contains the introducing of the company and detailed analysis of marketing campaigns of this organization. The main goal of this thesis is to evaluate weak and strong points of this campaign …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedúci: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní