Analýza marketingové kampaně organizace – Ing. Lucie Tyllová
Ing. Lucie Tyllová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové kampaně organizace
Analysis of the marketing campaign organization
Anotácia:
Tato bakalářská práce má za cíl analyzovat marketingovou kampaň v konkrétní společnosti. První část práce je teoretická, která se zaměřuje na základní pojmy marketingu a jeho nástroje. Praktická část práce obsahuje představení firmy a dále se zabývá detailní alanýzou celé organizace. Cílem práce je vyhodnotit silné a slabé stránky kampaně a následné navržení jejího vylepšení.Abstract:
The thesis aims to analyze the marketing campaign in the particular organization. The first part is theoretical and this part focuses on basic concepts of marketing and marketing tools. Practical part of this thesis contains the introducing of the company and detailed analysis of marketing campaigns of this organization. The main goal of this thesis is to evaluate weak and strong points of this campaign …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xvhcz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev