Silvie Vaňková

Diplomová práce

Marketingová komunikace značky Dr. Witt - návrhy doporučení pro růst tržního podílu

Marketing communication of the DrWitt brand on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky DrWitt na českém trhu. Cílem práce je definovaní vize a poslání značky DrWitt, porozumění nákupnímu chování spotřebitelů, jejich spotřebním zvyklostem a preferencím, ale také zanalyzování současné situace na trhu vitamínových nápojů na českém trhu pomocí marketingového a komunikačního mixu. Práce je členěna na deset kapitol. Prvních …více
Abstract:
The master thesis deals with the analysis of marketing communication of the DrWitt brand on the Czech market. The aim of the thesis is to define the vision and mission of the DrWitt brand, to understand consumer purchasing behaviour, their consumption habits and preferences, but also to analyse the current situation on the vitamin drinks market in the Czech market using the marketing and communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Radim Ochman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92118