Bc. Lucie Reifová

Bakalářská práce

Efektivní komunikace – směr firmy k prosperitě a náskok před konkurencí

Effective communication - the direction of the company to prosperity and competitive advantage
Anotace:
Současná konkurence v oblasti podnikání klade velké nároky na marketing jednotlivých firem. Jedním z klíčových momentů je kvalita marketingové komunikace se zákazníky, dodavateli, partnery i širokou veřejností. Využívání moderních komunikačních technologií, zejména v oblasti elektronických médií přineslo v této oblasti výrazné úspěchy. Tato bakalářská práce je zaměřena na komparaci tří vybraných podnikatelských …více
Abstract:
The current competition in business places great demands on marketing individual companies. One of the key moments is the quality of marketing communication with customers, suppliers, partners and the general public. The use of modern communication technologies, especially in the electronic media has brought in this area, significant achievements. This bacherol´s thesis is focused on comparison of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 11. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Jan Martínek
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní