Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s. – Bc. Petr JAKUBEK
Bc. Petr JAKUBEK
Bakalářská práce
Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s.
The Internet marketing focused on e-commerce and Internet advertisement in company Topgal Inc.
Anotace:
Hlavním cílem práce je objasnit problematiku marketingu na internetu a jeho součástí ve vybrané společnosti pomocí analýz jako jsou např. SWOT a marketingový výzkum. Práce by měla prověřit mé znalosti, které jsem získal během studia. Práce je rozdělena do tří různých kapitol jako jsou Marketing na internetu, E-commerce a Internetová reklama.Abstract:
The main aim of my baccalaureate work is to clear up questions of internet marketing and his parts of in choice company by the help of analysis as are e.g. SWOT and marketing research. The work would have to check up my knowledge, which I gained during my studies. The work is divided to the three different chapters: Internet marketing, E- commerce and Internet advertisement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9727
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKUBEK, Petr. \textit{Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/1yrw1z/.
Jak správně citovat práci
JAKUBEK, Petr. Marketing na internetu se zaměřením na e-commerce a internetovou reklamu ve společnosti Topgal a.s.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Natálie Blahová -
Role vybraných nástrojů marketingu na internetu na nákupní rozhodování zákazníků
Jan MOUCHA