Marketingová komunikace památky UNESCO – Petra Hanělová
Petra Hanělová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace památky UNESCO
Marketing communication of the UNESCO site
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací UNESCO památky Zelená hora ležící ve městě Žďár nad Sázavou. Analyzuje současnou situaci památky na trhu cestovního ruchu a její marketingové komunikace. Ve vlastní práci jsou zpracovány výsledky situační analýzy metodou SWOT a navrženy strategie, na základě kterých jsou vytvořena marketingová doporučení. Ta by měla posloužit a pomoci …víceAbstract:
Presented bachelor thesis deals with the marketing communication of UNESCO site Zelená hora located in Žďár nad Sázavou. The current tourism situation of the site and its marketing communication are analysed. In the practical part of the thesis the results of the situational analysis are processed by SWOT analysis and several strategies are proposed, on the basis of which marketing recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva