Nezisková organizace UNICEF - kampaň TAP PROJECT – MgA. Markéta ŠVÁBOVÁ
MgA. Markéta ŠVÁBOVÁ
Bakalářská práce
Nezisková organizace UNICEF - kampaň TAP PROJECT
Non-profit Organization UNICEF-TAP PROJECT Campaign
Anotace:
Cílem práce je charakteristika neziskového sektoru, analýza společnosti UNICEF, rozbor kampaně UNICEF TAP PROJECT a srovnání s ostatními projekty. Teoretická část práce popisuje neziskový sektor, jeho cíle, poslání, financování, marketing i sociální reklamu, která je spojená s kampaní. Podstatou teoretické části je pro-fil neziskové organizace UNICEF a téma ?problematika nedostatku pitné vody ? podpora …víceAbstract:
The objectives of this thesis are the characterization of the non-proft sector and the analysis of UNICEF and its campaign called UNICEF TAP PROJECT including the comparison of the campaign with other projects. The theoretical part deals with the non-profit sector, its goals, missions, financing, marketing and social advertising which is related to the campaign. The essence of the theo-retical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVÁBOVÁ, Markéta. Nezisková organizace UNICEF - kampaň TAP PROJECT. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Neziskové organizace jako součást bezpečnostního systému ČR a jejich působení v oblasti prevence kriminality
Eva Mannertová Pospíšilová -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková