Komunikační mix společnosti ŠPIZZA PIZZA s.r.o. – Dominik Tlčik
Dominik Tlčik
Bachelor's thesis
Komunikační mix společnosti ŠPIZZA PIZZA s.r.o.
Communication Mix of ŠPIZZA PIZZA s.r.o.
Abstract:
Tlčik, D. Komunikační mix společnosti ŠPIZZA PIZZA s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti půso-bící v odvětví gastronomie. Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní opatření v oblasti komunikace se zákazníky, která budou směřovat ke zvýšení spokojenosti a počtu zákazníků, frekvence nákupů a následně i tržeb …moreAbstract:
Tlčik, D. Communication Mix of ŠPIZZA PIZZA s.r.o. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. The bachelor thesis deals with the analysis of the communication mix of a company operating in the gastronomy sector. The main objective of the thesis is to propose specific measures in customer communication aimed at increasing customer satisfaction, the number of customers, purchase frequency …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Reader: Lea Kubíčková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / specializace:
Economics and Management / Komunikace a osobní rozvoj
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev