Návrh marketingové komunikace pro Dům pod hradem – Bc. Hana Stehlíková
Bc. Hana Stehlíková
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace pro Dům pod hradem
Planning of marketing communication for the accommodation Dům pod hradem
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro rodinné ubytovací zařízení Dům pod hradem. Cílem práce je vytvořit návrh marketingové komunikace tak, aby došlo ke zvýšení obsazenosti v mimosezónních termínech. Samotný návrh vychází z výzkumu provedeného mezi nezávislými respondenty, identifikací potenciálních zákazníků a jejich potřeb, analýzy názorů stávajících zákazníků a průzkumu marketingových …víceAbstract:
The thesis deals with the planning of marketing communication for the family accommodation facility Dům pod hradem. The main idea of the thesis is to create a marketing communication proposal to increase the occupancy rate in the off-season. The proposal itself is based on research carried out among independent respondents, identification of potential customers and their needs, analysis of the opinions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev