Bc. Žaneta Stránská

Master's thesis

Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny

Popularization of the Faculty of Multimedia Communications of the Selected Target Group
Abstract:
Diplomová práce se zabývá popularizací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu vysokých škol, marketingové komunikace, kariérního poradenství a image. V neposlední řadě popisuje i metodiku práce. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních dat a kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the popularization of the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University among the selected target group. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of university marketing, marketing communication, career counselling and image. The last part describes the methodology of the work. The practical part of the work consists of the analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Stránská, Žaneta. Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe