Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny – Bc. Žaneta Stránská
Bc. Žaneta Stránská
Master's thesis
Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny
Popularization of the Faculty of Multimedia Communications of the Selected Target Group
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá popularizací Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu vysokých škol, marketingové komunikace, kariérního poradenství a image. V neposlední řadě popisuje i metodiku práce. Praktická část práce se skládá z analýzy sekundárních dat a kvalitativního výzkumu ve formě rozhovorů …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the popularization of the Faculty of Multimedia Communications of Tomas Bata University among the selected target group. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of university marketing, marketing communication, career counselling and image. The last part describes the methodology of the work. The practical part of the work consists of the analysis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRÁNSKÁ, Žaneta. \textit{Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/2j4xrr/.
Jak správně citovat práci
Stránská, Žaneta. Popularizace Fakulty multimediálních komunikací u zvolené cílové skupiny. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev