Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků – Šárka Miksová
Šárka Miksová
Bakalářská práce
Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků
The impact of service improvement of Hrastnik s.r.o. company on its turnover and customers satisfaction
Anotace:
Má práce je zaměřena na sledování spokojenosti zákazníků a s ní souvisejícího obratu za doprovodné služby k produktům, které společnost Hrastnik s.r.o. poskytuje svým klíčovým zákazníkům. Uvádím, jakým způsobem se společnost snaží udržet si tyto zákazníky a usilovat o jejich spokojenost. Cílem této práce je sledovat vývoj zákaznického servisu společnosti Hrastnik mezi roky 2010 - 2012, příčiny tohoto …víceAbstract:
My bachelor thesis is focused on observing of customers satisfaction and revenue of support services which Hrastnik s.r.o. company provides to their key customers. I introduce how company tries to retain these customers and seek for their satisfaction. The aim of this thesis is monitoring of development in customer service which the company had provided between year 2010 and 2012, causes of this development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/66843
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/66843
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků
Šárka Miksová -
Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Hana Dominová