Bc. Štefánia Recskyová

Diplomová práce

Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti

Preparation of company marketing campaign including metrics of efektivness
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti“ a jejím cílem je přehledně a prakticky popsat proces tvorby marketingové kampaně, její realizace a následného vyhodnocení. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Teoretická část se věnuje shrnutí základních poznatků současného marketingového myšlení, které tvorbu kampaně v podniku ovlivňují, a také porovnání …více
Abstract:
The topic of my diploma work is „Preparation of company marketing campaign including metrics of effectiveness“. The main goal of my diploma was to describe in practical way the creation, realization and evaluation process of marketing campaign. The diploma work is divided into two basic parts. The theoretical part provides overview of basic current marketing knowledge relating to marketing campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní