Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti – Bc. Štefánia Recskyová
Bc. Štefánia Recskyová
Diplomová práce
Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti
Preparation of company marketing campaign including metrics of efektivness
Anotace:
Tématem diplomové práce je „Tvorba marketingové kampaně podniku včetně metrik efektivnosti“ a jejím cílem je přehledně a prakticky popsat proces tvorby marketingové kampaně, její realizace a následného vyhodnocení. Práce je rozdělena do dvou základních částí. Teoretická část se věnuje shrnutí základních poznatků současného marketingového myšlení, které tvorbu kampaně v podniku ovlivňují, a také porovnání …víceAbstract:
The topic of my diploma work is „Preparation of company marketing campaign including metrics of effectiveness“. The main goal of my diploma was to describe in practical way the creation, realization and evaluation process of marketing campaign. The diploma work is divided into two basic parts. The theoretical part provides overview of basic current marketing knowledge relating to marketing campaign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lpp44/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev