Právní a etická regulace reklamy – Bc. Pavla Hlaváčková
Bc. Pavla Hlaváčková
Diplomová práce
Právní a etická regulace reklamy
Legal and ethical regulation of advertising
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou a její regulací. Identifikuje veškeré platné právní a mimoprávní nástroje regulace reklamy. Dále se zabývá rozborem konkrétních případů reklam, které porušily některý z právních předpisů a zkoumá jejich ekonomické dopady. Tyto případy jsou v závěru doplněny také o rozbor reklam, které nevyhovovaly etickému Kodexu. Na základě zjištěných skutečností jsou pak navržena …víceAbstract:
This diploma thesis deals with advertising and its regulation. It identifies all instruments of legal and ethical regulation of advertising. It also analyses several cases of unsuitable advertising, where the law was broken and examines their economic impact. Finally, there are discussed cases which was incompatible with ethical standards. Based on discovered information are suggested recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Bohumil Vítek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev