Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund – Bc. Aneta Randulová
Bc. Aneta Randulová
Diplomová práce
Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund
World Wildlife Fund's Marketing Campaign
Anotace:
Tato práce se zabývá sociální kampaní neziskové organizace World Wildlife Fund. Byla provedena literární rešerše, na jíž základě jsou teoreticky definovány a blíže rozebrány pojmy sociální marketing a sociální reklama. Jako metoda výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje a prostředky sociálního marketingu, které vedly k celosvětovému rozšíření zvolené sociální …víceAbstract:
This master thesis deals with nonprofit organization World Wildlife Fund's social campaign. A literature search was conducted, in accordance to which terms like social marketing and social advertising are theoretically defined. As a research method a case study was chosen. Its aim is to evaluate tools and means of social marketing that are used in the campaign as it has managed to spread globally.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Randulová, Aneta. Marketingová kampaň organizace World Wildlife Fund. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Význam suverénních fondů na celosvětovém finančním trhu
Kateřina Tesnerová -
Percepce efektivity neziskových organizací v ochraně přírody
Daniela Komínková -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Tomáš Plíhal -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Kateřina Křikavová -
Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing
Alena Spilková