Lukáš Smrkovský
Bachelor's thesis
Komedie à la noir
Comedy à la Noir
Abstract:
Tato práce podává základní zprávu o komediích à la noir, žánru kombinujícím komedii a noir. Jelikož se jedná o neobvyklou a autory zřídka využívanou synkrezi, nevznikl o ní doposud žádný rozsáhlejší odborný text. Výzkum tedy staví na odborné literatuře věnující se oběma žánrům odděleně a jedné knize, která je srovnává. Nejprve vzniká na základě výchozích žánrů teoretická predikce, jak mohou tyto filmy …moreAbstract:
This thesis gives a basic report on comedies à la noir, a genre combining comedy and noir. As it is an unusual and by authors rarely used synthesis, no comprehensive professional text has been written about it yet. The research is therefore based on professional literature dedicated to both genres separately and one book that compares them. First, based on the initial genres, a theoretical prediction …moreKeywords
americká kinematografieKeywords
filmové žánryKeywords
komedieKeywords
analýzy filmových dělKeywords
filmové postavyKeywords
dialogKeywords
film noir
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10318/18021
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2022
- Supervisor: Petra DOMINKOVÁ
- Reader: Marek VAJCHR
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 12. 2022 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBachelor programme / field:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Scenáristika a dramaturgie
Theses on a related topic
-
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Základy filmové řeči na pozadí raných filmových děl určené pro filmové tvoření dětí
Karolína Peroutková -
Možnosti využití filmových adaptací děl Smuteční slavnost, Farářův konec a Karlštejnské vigilie ve výuce české literatury
Kristýna Kucharčíková -
FILMOVÉ EFEKTY HYBRIDNÍHO FILMU VE VÝUCE MEDIÁLNÍ, FILMOVÉ A VÝTVARNÉ VÝCHOVY NA ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLE
Veronika VESELÁ