Simona Kelemenová

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice

Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných e-shopů se sportovním vybavením v České republice a navrhnout opatření pro zkvalitnění doposud využívané marketingové komunikace těchto e-shopů. Pro dosažení tohoto cíle je použita obsahová analýza webových stránek a sociálních sítí, sběr dat prostřednictvím Google Trends a online dotazníkové šetření. Hlavní zjištění …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of selected e-shops with sports equipment in the Czech Republic and to propose measures to improve the quality of the marketing communication of these e-shops. To achieve this goal, content analysis of websites and social networks, data collection via Google Trends and online questionnaire surveys are used. The main findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
  • Oponent: Ing. Aneta Boušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích