Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice – Simona Kelemenová
Simona Kelemenová
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit online marketingovou komunikaci vybraných e-shopů se sportovním vybavením v České republice a navrhnout opatření pro zkvalitnění doposud využívané marketingové komunikace těchto e-shopů. Pro dosažení tohoto cíle je použita obsahová analýza webových stránek a sociálních sítí, sběr dat prostřednictvím Google Trends a online dotazníkové šetření. Hlavní zjištění …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of selected e-shops with sports equipment in the Czech Republic and to propose measures to improve the quality of the marketing communication of these e-shops. To achieve this goal, content analysis of websites and social networks, data collection via Google Trends and online questionnaire surveys are used. The main findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/yfth2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2024
- Vedoucí: Mgr. Michal Konečný, PhD.
- Oponent: Ing. Aneta Boušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KELEMENOVÁ, Simona. \textit{Online marketingová komunikace e-shopů se sportovním vybavením v České republice}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/2tyx8u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Řízení lidských zdrojů / Řízení lidských zdrojů
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev