Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu – Ing. Jan Dufek
Ing. Jan Dufek
Bakalářská práce
Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu
Importance of Market Segmentation in Various Tourism Sectors
Anotace:
Svoji závěrečnou práci na téma „Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu“ bych rozdělil na dvě základní části, které spolu však přímo souvisí. Jsou to cestovní ruch, jeho sektory a segmentace trhu. Obě tyto skupiny popisuji podrobně v teoretické části. Zmiňuji se v ní o tom, jaký význam má cestovní ruch a jaké jsou jeho druhy. Dále charakterizuji ty nejdůležitější sektory v cestovním …víceAbstract:
My final work theme is „Importance of market segmentation in various sections of tourist industry“. The work can be divided in two mutually relating major parts: 1. tourist industry 2. tourist industry sections and market segmentation I describe both parts in details within theoretical portion of the work. I am explaining there tourist industry importance and its kinds. Then I continue with the most …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/crsi1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Alena Pilná
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová