Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti – Bc. Kamila Zápecová
Bc. Kamila Zápecová
Diplomová práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Evaluation of customers‘ satisfaction for a selected company
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit aktuální spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení zákaznické spokojenosti doplněno vlastními názory, hodnocením a návrhy na případná zlepšení. Autor práce by měl své …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate current customer satisfaction in selected company. Available secondary data are used in the thesis, along with a primary data. Theoretical bases of researched issues, characteristics of the subject, practical evaluation of customers satisfaction will be defined along with personal opinion, evaluation and recommendations and suggestions for improvement. Author of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/cse44/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev