Komunikační strategie Českého šermířského svazu – Anna Šámalová
Anna Šámalová
Master's thesis
Komunikační strategie Českého šermířského svazu
Communication strategy of the Czech Fencing Federation
Abstract:
Sport získává v moderní době stále více na významu a zasahuje v různých formách do mnoha oblastí lidského života. S nárůstem profesionalizace a komercionalizace sportu se sportovní organizace musely naučit vystupovat na konkurenčním trhu sportovních služeb, aby zákazníky motivovaly pro to, začít provozovat právě jejich sport. Manažeři a pracovníci sportovních svazů v době neustálých změn prostředí …moreAbstract:
In the modern times sport is gaining more importance and intervenes in many forms into many areas of human life. With the increase of professionalism and commercialization of sport, sports organizations had to learn how to survive in the competitive market of the sports services and how to motivate customers to start practicing sport. In times of constant changes of the environment, managers and employees …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79643
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2020
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Lenka Kovářová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79643
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev