Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností. – Lenka SIKOROVÁ
Lenka SIKOROVÁ
Master's thesis
Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností.
The role of special educator at school counselling establishment in drawing up individual education plan for scholars with disturbed communication ability
Abstract:
Teoretická část diplomové práce čerpá z pramenů odborné literatury, která se zabývá řečí a komunikací, narušenou komunikační schopnosti a její klasifikací, integrací a školskými poradenskými zařízeními. Praktická část objasňuje postup logopeda speciálně pedagogického centra při integraci a tvorbě individuálního vzdělávacího plánu pro žáka s narušenou komunikační schopností.Abstract:
The theoretical part of diploma work is based on professional literature, which deals with speech and communication, disturbed communication ability and its classification, integration and school counselling establishment. The practical part explains process of speech therapist of centre of special pedagogy of integration and creation of individual educational plan for scholars with disturbed communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2010
Accessible from:: 29. 6. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2010
- Supervisor: Mgr. Kateřina Kunzová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIKOROVÁ, Lenka. \textit{Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností.}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2010. Available from: https://theses.cz/id/3ikd8z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SIKOROVÁ, Lenka. Úloha speciálního pedagoga školského poradenského zařízení při sestavování individuálního vzdělávacího plánu u žáků s narušenou komunikační schopností.. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / spol-Ma-Cj
Theses on a related topic
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová