Bc. Tereza Horáková

Master's thesis

Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti

Employer Branding in a Selected Company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit komplexní návrh budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti obsahující praktické nástroje interní i externí značky. Předložená doporučení a návrhy vycházejí z teoretických poznatků v oblasti řízení lidských zdrojů s důrazem na malé a střední podniky a koncepci značky zaměstnavatele. Návrhová část je založena na analýze HR procesů ve vazbě na řízení lidských …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to develop a complex proposal, including practical tools for building the Employer Brand in a selected company. The created recommendations and proposals are based on theoretical basis of Human Resource Management with emphasis on small and medium-sized enterprises and the concept of the Employer Branding. The proposal part is further based on the analysis of HR processes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Horáková, Tereza. Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta