Marketingová komunikace na sociálních sítích značky Folly – Nikola Bartíková
Nikola Bartíková
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace na sociálních sítích značky Folly
Marketing Communication on Social Media Networks of the Folly Brand
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na sociálních sítích značky Folly. Cílem práce je analýza současného stavu komunikace a návrh vylepšení budoucí komunikace značky. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti online a klasické marketingové komunikace s důrazem na využití sociálních sítích Instagramu a Facebooku. Analytická část obsahuje analýzu sociálních sítí …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication on social networks of the brand Folly. The aim of the thesis is to analyze the current state of communication and to propose improvements for future brand communication. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts in the field of online and traditional marketing communication with emphasis on the use of social networks …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
- Reader: Martin Přibyl, Ph.D. MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev