Nikola Bartíková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace na sociálních sítích značky Folly

Marketing Communication on Social Media Networks of the Folly Brand
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na sociálních sítích značky Folly. Cílem práce je analýza současného stavu komunikace a návrh vylepšení budoucí komunikace značky. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy v oblasti online a klasické marketingové komunikace s důrazem na využití sociálních sítích Instagramu a Facebooku. Analytická část obsahuje analýzu sociálních sítí …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication on social networks of the brand Folly. The aim of the thesis is to analyze the current state of communication and to propose improvements for future brand communication. The theoretical part of the thesis deals with the basic concepts in the field of online and traditional marketing communication with emphasis on the use of social networks …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Reader: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON