Využití sociálních médií v rámci marketingové komunikace podniku Sneakerglobe, s. r. o. – David Kuchař
David Kuchař
Bakalářská práce
Využití sociálních médií v rámci marketingové komunikace podniku Sneakerglobe, s. r. o.
The use of social media in the marketing communication of Sneakerglobe s.r.o.
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití sociálních médií v rámci marketingové komunikace podniku Sneakerglobe, s. r. o. Cílem práce je identifikace přínosů marketingové komunikace na sociálních sítích e-shopu podniku Sneakerglobe s. r. o. se zaměřením na zvýšení počtu zákazníků. K řešení této problematiky je použita situační analýza, stanovení časového a finančního plánu a popis cílů, …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the analysis of the use of social media in the marketing communication of the company Sneakerglobe, s. r. o. The aim of the thesis is to identify the benefits of marketing communication on social networks of the e-shop Sneakerglobe s. r. o. with a focus on increasing the number of customers. To address this issue, a situational analysis is used, establishing a time …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Adriana Škvorová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 1. 1. 2027
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
Škoda Auto Vysoká škola o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev