Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz – Bc. Natálie Wilková
Bc. Natálie Wilková
Master's thesis
Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz
Communication strategy of e-shop bezbolestnesezeni.cz
Abstract:
Cílem diplomové práce je nastavit marketingovou komunikaci firmy na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu, analýzy chování zákazníka, prostředí a konkurence. V teoretické části budou definovány pojmy marketingová komunikace, značka, komunikační mix, komunikační proces. V praktické části bude provedena analýza současného stavu a předloženy návrhy a doporučení směřující ke stanovení konkrétních …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to set up marketing communication of the company based on the analysis of the current situation of the communication mix, analysis of customer behaviour, environment and competition. In the theoretical part, concepts such as marketing communication, brand, communication mix, communication process will be defined. In the practical part the analysis of the current situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/zm4bi/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
WILKOVÁ, Natálie. \textit{Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/3qgdg3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev