Bc. Natálie Wilková

Master's thesis

Komunikační strategie e-shopu bezbolestnesezeni.cz

Communication strategy of e-shop bezbolestnesezeni.cz
Abstract:
Cílem diplomové práce je nastavit marketingovou komunikaci firmy na základě analýzy současného stavu komunikačního mixu, analýzy chování zákazníka, prostředí a konkurence. V teoretické části budou definovány pojmy marketingová komunikace, značka, komunikační mix, komunikační proces. V praktické části bude provedena analýza současného stavu a předloženy návrhy a doporučení směřující ke stanovení konkrétních …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to set up marketing communication of the company based on the analysis of the current situation of the communication mix, analysis of customer behaviour, environment and competition. In the theoretical part, concepts such as marketing communication, brand, communication mix, communication process will be defined. In the practical part the analysis of the current situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné