Bc. Miroslava Smrčková

Bachelor's thesis

Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o.

Abstract:
V bakalářské práci se věnuji tématu využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj podniku Maňásek, s.r.o. Celá práce je rozdělena do dvou částí. První část práce seznámí čtenáře s významem pojmů marketingový a komunikační mix. Druhá část je praktická. Zde se zabývám tím, jakou propagaci firma použila. Jaké byly obraty firmy v letech 2006 – 2009. Co ovlivnilo výši obratů – jaký nástroj komunikačního …more
Abstract:
The bachelor thesis describes the use of promotional tools for effective business development of a company Maňásek, Ltd. The paper is divided into two parts. The first part should acquaint the reader with the meaning of the terms marketing and communication mix. The second part is practical. Here I describe what kind of advertising the company used, next I point out the company´s turnovers in 2006 …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Reader: Ing. Josef Vokoun

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management