Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o. – Bc. Miroslava Smrčková
Bc. Miroslava Smrčková
Bachelor's thesis
Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o.
Abstract:
V bakalářské práci se věnuji tématu využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj podniku Maňásek, s.r.o. Celá práce je rozdělena do dvou částí. První část práce seznámí čtenáře s významem pojmů marketingový a komunikační mix. Druhá část je praktická. Zde se zabývám tím, jakou propagaci firma použila. Jaké byly obraty firmy v letech 2006 – 2009. Co ovlivnilo výši obratů – jaký nástroj komunikačního …moreAbstract:
The bachelor thesis describes the use of promotional tools for effective business development of a company Maňásek, Ltd. The paper is divided into two parts. The first part should acquaint the reader with the meaning of the terms marketing and communication mix. The second part is practical. Here I describe what kind of advertising the company used, next I point out the company´s turnovers in 2006 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ahxq3/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Vokoun
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SMRČKOVÁ, Miroslava. \textit{Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2010. Available from: https://theses.cz/id/3rxmam/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Oleksandr Hayduk -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
Barbora NOVOTNÁ