Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o. – Bc. Miroslava Smrčková
Bc. Miroslava Smrčková
Bachelor's thesis
Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o.
Anotácia:
V bakalářské práci se věnuji tématu využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj podniku Maňásek, s.r.o. Celá práce je rozdělena do dvou částí. První část práce seznámí čtenáře s významem pojmů marketingový a komunikační mix. Druhá část je praktická. Zde se zabývám tím, jakou propagaci firma použila. Jaké byly obraty firmy v letech 2006 – 2009. Co ovlivnilo výši obratů – jaký nástroj komunikačního …viacAbstract:
The bachelor thesis describes the use of promotional tools for effective business development of a company Maňásek, Ltd. The paper is divided into two parts. The first part should acquaint the reader with the meaning of the terms marketing and communication mix. The second part is practical. Here I describe what kind of advertising the company used, next I point out the company´s turnovers in 2006 …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ahxq3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Josef Vokoun
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMRČKOVÁ, Miroslava. \textit{Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/3rxmam/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Oleksandr Hayduk -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
Barbora NOVOTNÁ