Bc. Miroslava Smrčková

Bachelor's thesis

Využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj firmy Maňásek, s.r.o.

Anotácia:
V bakalářské práci se věnuji tématu využití propagačních prostředků pro efektivní rozvoj podniku Maňásek, s.r.o. Celá práce je rozdělena do dvou částí. První část práce seznámí čtenáře s významem pojmů marketingový a komunikační mix. Druhá část je praktická. Zde se zabývám tím, jakou propagaci firma použila. Jaké byly obraty firmy v letech 2006 – 2009. Co ovlivnilo výši obratů – jaký nástroj komunikačního …viac
Abstract:
The bachelor thesis describes the use of promotional tools for effective business development of a company Maňásek, Ltd. The paper is divided into two parts. The first part should acquaint the reader with the meaning of the terms marketing and communication mix. The second part is practical. Here I describe what kind of advertising the company used, next I point out the company´s turnovers in 2006 …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Josef Vokoun

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Institute of Technology and Business in České Budějovice

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management