The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process – Kateřina Šenková
Kateřina Šenková
Bachelor's thesis
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the influence of advertising on preschool children and their roles in the family purchase decision-making process. The main aim is to find out to what extent preschool children and their parents are influenced by advertising and in which roles of the family purchase decision-making process they appear, thus how strong is their power concerning the family shopping …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamních sdělení na děti předškolního věku a rolí těchto dětí v nákupním rozhodovacím procesu rodiny. Hlavním cílem je získat informace o tom, do jaké míry jsou předškolní děti ovlivněny reklamou, které role týkající se rodinného nákupního rozhodovacího procesu děti ztvárňují a jak velké je jejich slovo při nákupním rozhodování. Práce je rozdělena dvou částí. Teoretická …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Accessible from:: 5. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠENKOVÁ, Kateřina. \textit{The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3y3ixx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šenková, Kateřina. The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová