Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence – Aneta Plecová
Aneta Plecová
Bakalářská práce
Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence
Comparison of the Effectiveness of the Various Communication Mix Tools of the Selected Company within the Competition
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat komunikační nástroje e-shopu Xantea.cz, jejich efektivitu a následně navrhnout zlepšení, kterých může e-shop využít pro efektivní komunikaci. Teoretická část se zabývá metodou STP a komunikačním mixem, tedy jednotlivými komunikačními nástroji, měřením efektivity komunikace a specifikací metodiky výzkumu. Praktická část obsahuje představení sledované firmy, …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the communication tools of the e-shop Xan-tea.cz, its effectiveness and subsequently to propose improvements that the e-shop can use for effective communication. The theoretical part deals with the STP method and the communication mix (individual communication tools), the measurement of communication efficiency and the methodology of the research. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLECOVÁ, Aneta. \textit{Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/413vjo/.
Jak správně citovat práci
Plecová, Aneta. Porovnání efektivity jednotlivých nástrojů komunikačního mixu vybrané společnosti v rámci konkurence. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Měření efektivity marketingu pomocí dashboardů
Michaela Eliášová -
Měření efektivity propagace destinačního marketingu
Sabina Havránková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Měření účinnosti jednotlivých nástrojů internetového marketingu
Anna Králová -
Uplatnění nástrojů sociálního marketingu u poskytovatelů sociálních služeb
Adéla KAISEROVÁ -
Vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Anastasiya Ordina -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská