Vliv digitální doby a sociálních sítí na marketingovou komunikaci nezávislých hudebníků – Bc. Radim Gurecký
Bc. Radim Gurecký
Bakalářská práce
Vliv digitální doby a sociálních sítí na marketingovou komunikaci nezávislých hudebníků
Influence of the digital age and social media on the marketing communication of independent musicians
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace nezávislých hudebníků v online prostředí. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem využívají tito umělci digitální prostředí k marketingové komunikaci své hudební tvorby. Teoretická část přibližuje základní marketingové pojmy související s tématem práce, představení hudebního průmyslu a nezávislé hudební scény, a využití internetu a sociálních …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of independent musicians in the online environment. The aim of the thesis is to find out how these artists use the digital environment for the marketing communication of their music. The theoretical part presents the basic marketing concepts related to the topic of the thesis, as well as an overview of the music industry and the independent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Roreček
- Oponent: Tomáš Kostkan, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / On-line marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva