Šimon Fryček
Bachelor's thesis
Profil společnosti na sociálních sítích
Company profile on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se bude zaobírat problematikou marketingu společnosti, konkrétně na sociálních sítích. Představí dostupná média, na kterých mohou firmy marketingově komunikovat, a dané eventuality společně srovná. Krátce také nastíníme technickou stránku sociálních sítí (z pohledu IT vývojáře). Čtenáři poskytne komplexní přehled možností a nástrojů, které lze při této formě komunikace využít. Součástí …moreAbstract:
The bachelor thesis will deal with the issue of company marketing, specifically on social networks. It will present the available media on which companies can communicate in marketing and compare the eventualities together. We will also briefly outline the technical side of social networks (from the point of view of an IT developer). It will provide readers with a comprehensive overview of the possibilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Reader: Ivan Hrbek, Ing.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Informatics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights