Využití internetu pro malé a střední podniky – Ivan Musatov
Ivan Musatov
Bakalářská práce
Využití internetu pro malé a střední podniky
The Use of Internet in MSI
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, jako nejúspěšnějšímu způsobu prodeje a propagace v současné době. Cílem práce "Využití internetu pro malé a střední podniky" je analyzovat propagace na konkrétním podniku a následně provést návrh využití této komunikace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí internetového marketingu. …víceAbstract:
This thesis is devoted to Internet marketing as the most successful way of selling and promotion at the moment. The aim of the thesis "Using the Internet for SMEs" is to analyze the promotion of a particular company and then make a proposal of using this communication. The theoretical part deals with the nature of the Internet and describes the elements, tools and environments of internet marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59747
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2014
- Vedoucí: Ivana Svobodová
- Oponent: Jan Mísař
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59747
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a formy propagace na internetu
Tomáš VOGELTANZ -
Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Jakub Řehulka -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš