Vyhodnocení současných trendů v maloobchodě – Bc. Dana Dvořáková
Bc. Dana Dvořáková
Diplomová práce
Vyhodnocení současných trendů v maloobchodě
Evaluation of current trends in retail trade
Anotace:
Diplomová práce, zabývající se vyhodnocením současných trendů v maloobchodě, je členěna do dvou základních částí, a to část obsahující teoretický přehled řešené problematiky a část praktickou. Tyto dvě části jsou dále doplněny kapitolou obsahující zhodnocení výsledků diplomové práce a doporučení.V první části diplomová práce zkoumá a popisuje aktuální trendy v oblasti maloobchodu, mezi které, dle zjištěných …víceAbstract:
The diploma thesis Evaluation of current trends in retail trade is divided into two primary parts, namely the part containing an overview of the problem addressed and the practical part. These two parts are further complemented by the chapter containing evaluation results of the diploma thesis and recommendations.The first part of the diploma thesis examines and describes the current trends in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Regnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Elektronický marketing jako nástroj internetové nákupní galerie
Jan Hnyk -
Internetový marketing elektronického obchodu
Iva Steklá -
Internetový marketing elektronického obchodu
Lucie Balharová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva