Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising – Ornella Kim Buxbaum
Ornella Kim Buxbaum
Bakalářská práce
Consumer Attitudes Towards Social Media Advertising
Postoje spotřebitelů k reklamě na sociálních médiích
Anotace:
Tato práce se zabývá postoji spotřebitelů k reklamě na sociálních médiích. Cílem práce je identifikovat motivaci spotřebitelů v České republice a jejich vnímání marketingových praktik na sociálních sítích používaných módními e-shopy - Zalando a About You. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části, celkem je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola definuje marketing a marketingovou …víceAbstract:
This thesis deals with consumer attitudes towards social media advertising. The purpose is to identify consumers' motivations in the Czech Republic and their perception of social media marketing practices used by fashion e-commerce - Zalando and About You. The bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part, which is divided into six chapters. The first chapter defines marketing and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Tomáš Sadílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82493
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Petra Vyskotová -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková