Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství – Renáta Janoušková
Renáta Janoušková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství
Marketing Communications in a Chosen Hospitality Facility
Anotace:
Bakalářská práce je zpracována na téma „Marketingová komunikace vybraného podniku v oblasti pohostinství“. Cílem práce je popis a zhodnocení marketingové strategie firmy AmRest a.s, porovnání marketingové komunikace konkurenčních provozovatelů a kritické zhodnocení komunikačních kanálu. Hlavním zaměřením bude marketingová strategie značky KFC. Práci rozdělím na dvě části, kdy v první části budou základní …víceAbstract:
The bachelor thesis is elaborated on the topic "Marketing communication of a selected company in the hospitality industry".The aim of the thesis is to describe and evaluate the marketing strategy of AmRest a.s, comparing the marketing communication of competing operators and critical evaluation of communication channels. The main focus will be the marketing strategy of the KFC brand. Work will be divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eptxb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2018
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Šnajdar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev