Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku – Kristýna Matfiaková
Kristýna Matfiaková
Master's thesis
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku
Customer Satisfaction Marketing Research with Services of the Selected Company
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Autodíly Strapáč. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a druhá praktická. Teoretická část se zaměřuje na marketingový výzkum, na jeho druhy a postupy. Jelikož je diplomová práce zaměřena na výzkum pomocí dotazníku, je zde popsáno podrobněji dotazování. Poté je zaměření na samotnou společnost …viacAbstract:
The thesis is focused on a marketing research of customers satisfaction of the company “AutodílyStrapáč”. It consists of two parts. The first part is theoretical while the second one is practical. The theoretical part is aimed at a marketing research itself, its types and procedures. Since the thesis is based on a questionnaire survey, questioning is described in detail. The following part of the theoretical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/129733
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: Simona Matušková
- Oponent: Hana Pospíchalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MATFIAKOVÁ, Kristýna. \textit{Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podniku}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Hornicko-geologická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/4mm8zv/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMaster programme / odbor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Interhotel Moskva, a.s.
Veronika ŽERTOVÁ -
Analysis of customers´ satisfaction with Avon Ladies services
Martina KORDULIAKOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Analysis of Customers' Satisfaction in the Hotel CENTRO Hustopeče a.s.
Hana KINCLOVÁ -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková