Marketingový mix vybrané společnosti – Oleksandr Hayduk
Oleksandr Hayduk
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu hotelu NH Prague City. Práce vyhodnocuje všechny prostředky marketingového mixu, protože pouze jejich úzké propojení může zajistit efektivní propagaci služeb zmíněného hotelu na trhu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmů marketingového a komunikačního mixu. Praktická část je zaměřena na analýzu marketingového a komunikačního mixu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the marketing mix of NH Prague City hotel. The thesis evaluates all marketing mix resources because only their close connection can ensure effective promotion of the services of the hotel on the market. The theoretical part is focused on the definition of both marketing mix and communication mix. The practical part is focused on the analysis of marketing and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A Promotional Mix for the Handmade Paper Mill Velké Losiny
Michaela Surovcová -
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Martina Houserová -
Propagační mix restaurace Gókana
Dominika Kubáňová -
Komunikační mix Palačinkárny Crepe Cafe
Tereza CYPRISOVÁ -
Propagační mix ve vybraných zlínských galeriích
Martin Šlahař -
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Petr Kocián -
A Promotional Plan for a Newly Established Private Kindergarten with a Montessori-Style Education
Barbora NOVOTNÁ -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová